נתיבים פיננסיים – החזרי מס

מיסוי רילוקיישן

ייעוץ מס רילוקיישן ומיסוי השכר

עבודה בחו"ל נתפסת כהזדמנות פז לראות עולם, לחיות בחו"ל ולעשות כסף. עם זאת, ככל שמדובר בנושא מיסוי רילוקיישן עלול להפוך לבעייתי, אם לא מודעים מראש לבעיות ולקשיים אפשריים, בבחינת "סוף מעשה במחשבה תחילה". אילו בעיות עלולות להתעורר בהעדר ייעוץ מס רילוקיישן מקצועי? כיצד ניתן להביא לכדי מצב שבו המס המשולם הוא המינימאלי המתחייב על פי חוק, ולא יותר? היכן ניתן לקבל ייעוץ רילוקיישן, בעיקר בכל מה שנוגע למיסים? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בסוגיות הללו.

ייעוץ רילוקיישן ושמירה על זכויותיך

בשלבים שונים ובמצבים שונים בחיים, כדאי לקחת רגע למחשבה ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. אחד המצבים הללו הוא יציאה לעבודה בחו"ל מטעם מקום העבודה, בתפקיד הדורש הצבה מחדש (רילוקיישן). מעבר להשקעה של זמן ומאמץ בהכרת היעד החדש, מומלץ מאד גם לקבל ייעוץ מס רילוקיישן מאדם או גוף מוסמך. הייעוץ נוגע למספר דברים:

א' - למי צריך העובד שיצא לרילוקיישן לשלם מס? למדינה המארחת או למדינת המוצא (ישראל)?
התשובה היא, שלפחות בשנים הראשונות, מדינת ישראל היא הגורם העיקרי שיגבה מס מהעובד, למרות שהוא חי ועובד בחו"ל.

ב' – מהו גובה המס המרבי לתשלום?
נקודת המוצא היא שמי שיצא לרילוקיישן ייהנה, קרוב לוודאי, משכר ברמה גבוהה. והמס על שכר כזה, לפחות על החלקים העליונים ממנו, הוא גבוה. ייעוץ נכון והכוונה בנושא מיסוי רילוקיישן עשויים לחסוך ממון רב, תוך שימוש בנהלים קיימים ועל פי חוק, כמובן.

ג' – האם קיימת אפשרות בחירה? ואם כן – האם היא תקפה לגבי כל מדינה?
בדרך כלל, אפשרויות הבחירה הן מצומצמות ומדינת ישראל מחייבת מילוי דו"חות תקופתיים למס הכנסה, גם בתקופת הרילוקיישן. עם זאת, יש מדינות שבינן ובין ישראל קיימים הסכמים שעשויים לחרוג מהמצב הזה. ייעוץ מס רילוקיישן איכותי צריך, בין השאר, לכלול תשובה ברורה בעניין הזה.

מיסוי רילוקיישן וייעוץ מקצועי

השאלות כאמור לעיל הן חשובות מאד, ויש לשאול אותן ולקבל עליהן תשובה עוד בטרם מתן תשובה סופית למעסיק הפוטנציאלי. מומחה או יועץ מס מקצועי מכיר את המצב, ויכול לתת הן מענה כללי בכל האמור לרילוקיישן והן מענה פרטני בכל הנוגע למדינה ספציפית והאמנות שחתמה או לא חתמה עם ישראל בנושא מיסוי.

אם אתה שוקל יציאה לרילוקיישן, או אם יש לך הצעה קונקרטית למשרה כאמור, זה המקום הנכון עבורך. לפני היציאה, הדבר הנכון ביות לעשות הוא לקבל ייעוץ מס רילוקיישן מהמקצוענים. המומחים של נתיבים פיננסיים יסייעו לך בביצוע בדיקה בכל האמור ליציאה לעבודה בחו"ל. הבדיקה כוללת את גובה המיסים הפוטנציאלי שאותם תצטרך לשלם ואת כל האפשרויות להפחות אותו ככל האפשר, תוך התאמה לדרישות החוק בישראל ובמדינה המארחת. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לחיסכון כספי משמעותי.

ייעוץ מס רילוקיישן

0723385100
whatsapp-button