נתיבים פיננסיים – החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס

החזר מס הפך להיות מושג שגור בפינו אך כמה אנו באמת יודעים ומבינים במה מדובר? רבים מאיתנו לא מודעים לכך שישנה אפשרות סבירה שבידינו זכאות להחזר מס הכנסה. כיצד מבצעים בדיקת זכאות להחזר מס וכיצד נדע אם באמת אנו גם זכאים?

 

לבדיקת החזר מס מקוונת ב 30 שניות לחצו כאן

 

מי זכאי להחזר מס?

מיותר לציין שרק מי שמשלם מס יכול להיות בעל זכאות להחזר מס. כל אדם אשר עובד כשכיר או כעצמאי ומשכורתו עולה על 5000 ₪ הוא בעל זכאות להחזרי מס. על מנת לבצע בדיקת זכאות להחזר מס מהירה ופשוטה כל שעליכם לעשות הוא לבדוק את תלוש המשכורת שלכם. במקרה ואתם רואים שם שירד סכום בניכויים והועבר למס הכנסה סביר להניח שאתם בעלי זכאות להחזר מס ותוכלו להגיש בקשה להחזר מס. במקרים רבים בעקבות חוקים כאלה ואחרים של מס הכנסה מנוכה לכם מהמשכורת סכום גבוה יותר ממה שאתם אמורים לשלם, לכן כדאי להגיש בקשה לשם בדיקת החזרי מס על מנת לוודא אם אכן אתם בעלי זכאות להחזר.

בדיקת זכאות להחזר מס וזכויות פיננסיות

כיצד מקבלים החזר מס?

על מנת לקבל זכאות להחזר מס, עליכם לגשת למס הכנסה ולהגיש דו"ח אשר ייתן פירוט מלא על ההכנסות שלכם. דו"ח זה יעבור בדיקת החזרי מס בקפידה ובמקרה ויימצא כי אכן יש לכם זכאות להחזרי מס, כספים אשר נלקחו מכם שלא בצדק, יוחזרו. מומלץ להגיש את הבקשה להחזר מס דרך גופים מקצועיים אשר מנוסים בתחום ויוכלו לזרז את התהליך. אנשי מקצוע יודעים כיצד למלא את הדו"ח כך שיתאר באופן פרטני ומדויק את כל המידע הנדרש על מנת לוודא שאתם אכן בעלי זכאות ואתם מקבלים את המגיע לכם.

בדיקת זכאות להחזר מס - חשוב לדעת!

בקשה של בדיקת החזרי מס ניתן להגיש רק עד 6 שנים אחורה ושכיר אשר מעוניין לבדוק האם הוא זכאי להחזר מס מחויב על פי החוק להגיש את כל המסמכים של בן או בת הזוג על מנת שאלה ייבדקו בקפידה על ידי מס הכנסה. במקרה ואכן תמצאו זכאים להחזר מס, הכסף אשר מגיע אליכם יועבר לחשבון הבנק שלכם עד שלושה חודשים מיום שבו הגשתם את הדו"ח ועל הסכום הכולל אשר מגיע ממס הכנסה נוספת ריבית שנתית של ארבעה אחוזים. דבר חשוב נוסף הוא במידה ואתם ניגשים עצמאית למס הכנסה כדי לבצע בדיקת זכאות להחזר מס דעו שמס הכנסה יכול גם למצוא לא רק שאתם לא זכאים אלא גם שאתם חייבים כסף למס הכנסה.. לכן חשוב לבדוק קודם עם אנשי מקצוע שמכירים ומנוסים בתחום.

קראו גם - מה הם הקריטריונים לעמידה בזכאות להחזר מס עבור שכירים

בדיקת זכאות להחזר מס מקוון בלחיצת כפתור

0723385100
whatsapp-button