נתיבים פיננסיים – החזרי מס

כמה עמלה לוקחים על החזר מס

שאלה נפוצה בקרב רבים היא, כמה עולה תהליך החזרי המס ומהם הצעדים אשר יש לבצע בכדי לקבל החזרים אלו, האם כדאי לעשות זאת באופן עצמאי או לפנות לשרותיה של חברה המעניקה ייעוץ בנושא מס אשר תבצע את התהליך עבורנו.

החזרי מס

בשנים האחרונות עלתה באופן משמעותי המודעות הציבורית בכל הנוגע להחזרי מס. שכירים רבים גילו לפתע כי ישנם כספים, בסכומים לא מבוטלים, המגיעים להם מרשויות המס. החזרי מס הם סכומים אשר נוכו ממשכורתו של העובד על ידי המעסיק והועברו למס הכנסה. ברב המקרים מועברים כספים עודפים אשר כל שכיר רשאי לדרוש בגינם החזר כבר ב 1.1. חשוב לציין כי מס הכנסה איננו מחזיר כספים אלו מיוזמתו וכי קיים הליך מסודר שיש לבצע בדי לדרוש אותם מרשויות המס.  ישנם קריטריונים רבים לזכאות ורב השכירים בארץ אכן עומדים בקריטריונים אלו. לכן אנו ממליצים לבצע בירור החזר מס הכנסה עם חברה שמבינה בתחום כמו "נתיבים גרופ". מוטב לבצע את בדיקת הזכאות על ידי מומחים בתחום המס וזאת מכמה סיבות:

  • יש לדעת כיצד לבצע בדיקת זכאות
  • הגשת הבקשה לרשויות המס כרוכה בהליך בירוקרטי שיש לבצע כהלכה בכדי לקבל את מירב הפיצויים.
  • חברה מקצועית עורכת מעקב מסודר על קבלת ההחזרים ותדע לדרוש ריביות בגין עיכובים.

    טופס החזר מס

העמלה שיש לשלם עבור ביצוע התהליך באמצעות חברה, תלויה בגובה הפיצויים שיתקבלו. יש לזכור שאלו הם החזרים שיתכן מאוד ושכיר לא היה מקבל במידה והתהליך לא היה מתבצע באמצעות חברה. את העמלה משלמים לחברות עבור ביצוע התהליך עצמו. חברות בתחום המס יבצעו את בדיקת הזכאות, איסוף כל החומר הדרוש ויגישו את הבקשה עצמה למס הכנסה, זהו הליך הדורש לא מעט זמן ולכן מוטב להעביר אותו לטיפול גורמים מומחים בתחום.

 

0723385100
whatsapp-button