נתיבים פיננסיים – החזרי מס

החזר מס בגין מענק עבודה

אנשים רבים בישראל, זכאים להחזרי מס מסיבות שונות, כאשר רבים מהם, אינם מודעים כלל לעובדה שקבלת החזרים שכאלו אכן מתאפשרת, ולכן אינם נוקטים בצעדים על מנת לקבל את ההחזרים. גם שכירים וגם עצמאיים יכולים להיות זכאים להחזרי מס – אך בעוד שעצמאים, עוקבים אחרי ההוצאות שלהם באופן שוטף, ואף נדרשים להגיש דוחות מפורטים לגבי ההוצאות שלהם. שכירים, אשר אינם נדרשים לבצע פעולות מאין אלו, אינם מודעים לכללי המס, או לעובדה שקיים סיכוי כי הם זכאים להחזרים. בשורה התחתונה, החזרי מס יכולים להצטבר ולהגיע לסכומים גבוהים יחסית, ולכן, כל מי שחושב שקיים ולו הסיכוי הקטן ביותר שמגיעים לו החזרי מס, חשוב שיבדוק לעומק את הנושא – ובמידת הצורך, גם יפעל להגשת בקשה רלוונטית, על מנת לקבל את אותם החזרים להם הוא זכאי.

החזרי מס לשכירים

החזרי מס לשכירים עומדים על ממוצע של אלפי שקלים. חשוב שכל שכיר יהיה מודע לעובדה, שבאפשרותו לדרוש החזר מס הכנסה, על תקופת זמן של עד שש שנים אחורה – מה שבעצם גורם לסכומי הכסף להצטבר. כיום, בכדי לדרוש את החזר המס המגיע, לא חייבים לעבור את כל דרך החתחתים והבירוקרטיה, הטמונים בדרך כלל בהליכים מהסוג הזה. ניתן להשתמש בשירותיה של חברה חיצונית המתמחה בנושא, ולדאוג שהיא תבצע בעבורכם את כל הפעולות הנדרשות – החל משלב של בדיקה ראשונית לגבי זכאות להחזרי מס, דרך הגשת הבקשות הרלוונטיות, ועד לשלב בו תקבלו את מלוא סכום הכסף אשר מגיע לכם – במקרים רבים, הפנייה אל אותה החברה יכולה להתבצע דרך האינטרנט, כך שבכדי לקבל החזרי מס, לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא.

החזר מס מענק עבודה

אחת הסיבות בגינן אנשים רבים, אינם מודעים לאפשרות הקיימת לקבלת החזר מס, טמונה בנטייה להתבלבל בין החזר מס למענק עבודה. מדובר בשני דברים שונים – כאשר החזר מס, הוא החזר כספים בגין מיסים גבוהים יותר אשר שולמו למס הכנסה, מאילו אותם הזכאי היה אמור לשלם בפועל. לעומת זאת, מענק עבודה, אשר מוכר גם בשם – מס הכנסה שלילי, הוא תוספת הכנסה, אותה רשות המיסים משלמת, לאנשים אשר עומדים בקריטריונים מסוימים, בהתאם לחוק.

מבלי לסבך את העניינים אף יותר, חשוב להיות מודעים לעובדה, שקיימת אפשרות לבקש החזר מס בגין מענק עבודה.
החזרי מס, יכולים להגיע לסכומי כסף מכובדים, ולכן, מעבר למודעות לקיומם, חשוב לנקוט בצעדים שונים, אשר ייעודם לבדוק האם קיימת זכאות להחזרים, ומהו גובה ההחזר המגיע, וכמובן, להתחיל ולבצע את הפעולות השונות, אשר נדרשות על מנת לקבל את החזרי המס – בסופו של דבר מדובר בכסף שמגיע לכם – אתם רק צריכים לבקש אותו, ואם אתם זכאים לו, גם תזכו בסופו של תהליך, לקבל אותו ישירות אל חשבון הבנק שלכם.

בדיקת זכאות להחזר מס מקוון בלחיצת כפתור

0723385100
whatsapp-button