נתיבים פיננסיים – החזרי מס

הטבות לבעלי עסקים

חוסר ניצול הזכויות וההטבות שאתם זכאים להם בתור בעלי עסקים זה מצב שיכול להרע עם העסק שלכם ולעתים אף לפגוע משמעותית ברווחים. אם אתם רוצים לשנות את המצב הנוכחי בעסק, והיכולת שלכם להרוויח בתור עצמאיים, תבדקו לפני הכול את דרך הניהול שלכם וההטבות שמגיעות לכם. במאמר הזה נעסוק בהטבות השונות שמגיעות לכם, ועל הדרך גם נסביר לכם מה עליכם לעשות בכדי לוודא שאתם מקבלים את כל שמגיע לכם.

מימון לעסקים

אם בחרתם להקים עסק אך אתם סובלים מדרכי מימון מועטות, אל תוותרו על הרעיון כליל, שכן בעזרת תמיכה של המדינה אתם יכולים ליהנות ממימון בתנאים שיהיו נוחים למדי. כמובן שאתם צריכים לשים לב שאתם בוחרים לקבל תנאי מימון שיאפשרו לכם להצמיח את העסק ולעמוד בדרישות הכלכליות. הלוואות בערבות מדינה נחשבות לכאלה עם תנאים נוחים ביותר לבעלי עסקים, כך שזה משהו שכדאי לכם לבדוק.

הכרה במס

עסקים רבים זכאים ליהנות מהוצאות מוכרות במס הכנסה. הוצאות שיכולות להיחשב כהוצאה מוכרת, ובשל זאת להפחית את דרישת חבות תשלום המס לרשויות. בכדי לברר את הנושא לעומק, יהיה עליכם להתייעץ עם גורם אשר בקיאות בעולם העסקים ובעולם ראיית החשבון, ויוכל להעניק לכם שירותי ראיית חשבון המתאימים עבורכם, להנחות אתכם ולהסביר לכם בדיוק מה תוכלו לעשות.

קיזוז מע"מ

כחלק מההטבות שמגיעות לבעלי עסקים יש גם מס תשומות, אשר מאפשר קיזוז מע"מ בעבור עוסקים מורשים, וזאת בהנחה ויצהירו על הוצאות עם בלאי. הקיזוז הזה מתאים לעוסקים מורשים בלבד שמחויבים בדיווח מע"מ. במידה ואתם בוחרים להצהיר על הוצאות כאלו ואחרות, שימו לב שאתם פועלים בהתאם להנחיות של הרשויות.
בתור בעלי עסקים יהיה נבון מצדכם להקדיש חלק מהזמן שלכם לבדיקה של הנושא ובחינה של כל ההטבות שאתם זכאים להן בתור בעלי עסקים. במקרים רבים אתם יכולים לייעל את התנהלות העסק שלכם בצורה משמעותית ביותר, כך שאם אתם שואפים לטוב ביותר, אל תתפשרו על הדברים הקטנים הללו ושימו לב שאתם מקבלים את כל מה שמגיע לכם.
אנו יכולים לומר לכם שישנם בעלי עסקים רבים שמצליחים לצמצם פלאים את ההוצאות שלהם ולהגדיל את הרווחים בעזרת כל ההטבות שהם זכאים להם מהמדינה. כך שאם גם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם אכן הולכים בכיוון הנכון, פשוט שימו לב שאתם בוחרים לבדוק את הנושא הזה של ההטבות ולא לוותר עליו מראש.

 

טופס בדיקת החזר מס לעצמאים

פונים ליועץ עסקי / מס להבנת המצב

אם אתם נמצאים במצב שבו העסק שלכם לא מתרומם לגבהים שאתם שואפים אליהם, יכול מאוד להיות שאתם פשוט צריכים לערוך שינויים קטנים ולוודא שאתם אכן מקבלים את ההטבות שמגיעות לכם. בין אם מדובר על הלוואות בערבות המדינה ובין אם על כל הטבה אחרת, פשוט פנו אל יועץ עסקי או יועץ מס שידע להכווין אתכם ולומר לכם בדיוק מה מגיע לכם.

 

למידע נוסף על בירור הזכויות שלכם בתור בעלי עסקים לחצו כאן

0723385100
whatsapp-button